Yhdistyksen esittely ja tule mukaan

Kuopion yhdistyksen vaakunakuva

Kuopion seudun Perussuomalaiset Ry on Perussuomalaiset rp:n paikallisosasto. Kuulumme Perussuomalaisten Pohjois-Savon piiriin ja meillä on yhteinen toimitila osoitteessa Puistokatu 2, Kuopio.

Toteutamme perussuomalaisen arvomaailman mukaista kuntapolitiikkaa. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että kuopiolaisia kuunnellaan aidosti ja mielipiteet otetaan huomioon päätöksiä tehdessä. Tämän lisäksi tehdyt päätökset perustellaan selkeästi.

Perussuomalaiseen arvomaailmaan pääset tutustumaan tästä.

Perussuomalainen periaate on olla ihmiselle hyvä. Samaa periaatetta toteutamme myös Kuopiossa. Toimintamme on kaikille avointa ja olemmekin aktiivisesti esittelemässä itseämme ja aatettamme erilaisissa tapahtumissa. Jos koet perussuomalaisen ajatusmaailman omaksesi, tule rohkeasti mukaan toimintaan.

Voit ottaa meihin yhteyttä puhelimitse tai sähköpostilla:

Jarmo Auvinen
Puh: 0400 923509
Sähköposti:jarmo.markus.auvinen@nullgmail.com

Sihteeri

Juha Savolainen
Puh: 050 3870740
Sähköposti:juha.markus.savolainen(at)gmail.com

Tapahtumia osiossa tiedotamme tärkeistä tapahtumista. Sieltä löytyy myös muuta informaatiota toimintaamme liittyen.

Vaakunat ylärivistä vasemmalta oikealle: Riistavesi, Vehmersalmi, Karttula, Nilsiä, Maaninka ja Juankoski